Miss Rouge 2012.09.08. 19:15

Rendőrsztori

Előre szólok, hosszú lesz... :-) 

Reggel utazás... a vonaton megpillantok egy srácot. Szőkésbarna hosszú haj, kék szemek, engem bámul, mondom ezaz! Végre valami izgalom, amúgy is a friss levegő és a reggel illanai szerelmes hangulatba hoztak. Leülök, bámul, én bámulom, leszáll. Haraszti. Oké, akkor a Baktayba jár.

Suliban: első óra tesi. mondom ezaz! Cucc nincs nálam, amúgy sincs kedvem ugribugrizni így kora reggel 9 órakor, tanár közli, hogy nem úúúgy van ám az, irány futni... Elszakad a csini szandi, így jártál... Futkározok, mint a mérgezett egér föl és le, természetesen az utcai ruhámban.

Nagyszünet: Lent az utcán bagózunk; ilyenkor összegyűlik a dohányos társaság apraja nagyja, beszélgetünk, elhülyülünk, és persze cigizünk. Ma az én édes drága Buksikám, az én édes drága Sanyikámnak a közkedvelt "Zsolti a béka" című szám refrénjét pattogta, közben kiégette a bal kézfejemen, az eredeti bőrkárpitot, örültem neki, szépen bedagadt, piros lett, mondom ezaz! 

Suli után: Mint akit robotoltattak... Az egész osztály úgy kullogott ki szó szerint a suliból, hogy szinte már a buszmegállóban eldőltünk, mint maci a málnásban és húztuk a lóbőrt. Szimivel gondoltuk, ha már úgy is van 54 percünk a vonatig, akkor elmegyünk kökire... Elment a busz, oké, akkor megyünk Erzsébetre. Elment a busz, mondom nincsen veszve semmi, akkor a hév úgy is nemsokára itt van, megyünk azzal... Hát nem az orrunk előtt megy el?! Sétálunk a buszmegálló felé, közben mindenen szitkozódtunk,  amikor egy kék kocsi megáll az út szélén és veszettül dudál nekünk... Csak pislogtam, hogy "emmeg mi a frászt akar?!" amikor Szimi megszólalt: "Ez Anna néni a főnököm!"
Oké, kedves Anna néni, akkor egy fuvar lesz DH-ba, a vasútállomásra. Kb 30-ra odaértünk, s hálát adtam a jó égnek, hogy nem kell tovább hallgatnom a Lelkisegély FM-et... Szimi nagyon kedves volt és meghívott egy Burn-re, ami úgy feltüzelt minket, hogy várt velem 30 percet a vonatig. Leültünk, és mindent kibeszéltünk, amit érdemesnek találtunk a pletykálásra. 

Végre hazaértem... Táska ledob, keressünk valami ihatót... Nekiestem a hűtőnek és a benne lelt kólának. Iszogattam, majd leültem a géphez facebookozni... Mi mást?! 
Közben találtam egy horrorfilmet, gondoltam majd én jól megnézem... (Megan Missing) Még mindig kísért egy két kép, s hogy hogyan fogok aludni, az kérdéses még mindig...
Megjön anyu, kávézunk, megint megjelenik Attila... Most kevesebb lelkesedéssel fogadtam/tuk. Fáradtak voltunk nagyon...
Ülök a gép előtt, csörög a telóm, Dávid az... Na, mondom akkor ma borozunk, s lám, így lett. 
Kiültünk a Szent Pityura, mert hát ott mégis csak finomabb a jóféle 'occsó bor' kategóriába tartozó La Fiesta. Ülünk ketten, várjuk a megváltást, vagy az antikrisztust, vagy bánom is mit, a lényeg, hogy valamilyen úton módon szóba jött, hogy kihívhatnánk Hugit is. Oké, Dávid odaadja a telefonját, bepötyögök egy számot a saját telefonomból, felhívom:
- Szia Cica! Tina vagyok, nem jössz ki Szent Pityura? Dáviddal vagyok és iszogatunk.
- Szia, biztos, hogy nem... Holnap edzésem van - itt elbizonytalanodtam, kicsit más volt a hang... Úgy egy 4oktávnyi
- Réka?!
- Igen?!
- Jaaaa, mindegy, akkor majd talizunk, na szia!
- Kimentem volna szívesen, de most nem tudok.
- Jó, nem probléma, szia szia!
- Szia!
A telefonbeszélgetés felénél rájöttem, hogy nem Hugit hívtam, hanem Feri húgát... Bakker... Réka-Réka, hát Istenem, csak a vezetéknév más... Hívom a JÓ Rékát, nem veszi fel... Mondom oké, akkor ez lesz a jó szám, mert Hugi csak a második hívásnál veszi fel az esetek 100%-ában... Másodjára hívom, felveszi, kihívtam, kijött, közben felhívtam Bátyámat is, ha már olyan nagyon ráér, eljöhetne Ő is, és hozhatna muníciót. Közölte, hogy most Noémivel van moziban, egy óra múlva találkozunk, hoz bort.
Öröm és boldogság!
Valóban egy óra múlva már ott voltak, hoztak bort is, a jó hangulat is meg volt, hála a kis hangfal kütyünek és a rocknak.

Egyszer csak jön 3 alak, egy pár és egy fiatal srác. Mi a helyünkön maradtunk, ittunk csendben. A fiatal srác egyedül leült a kőre, Hugi meg odarohant, hogy miért ül ott, nem tud bemenni a kapun, vagy mi a fene van?!
Gyuri elmondta, hogy az anyjáékat várja (ők voltak a pár..) akik a szomszédnál panaszkodnak az este tíztől hajnali 5ig ugató kutya miatt. A végén a legszebb szavak a "baszd meg a kurva anyádat" voltak... Elképzelhetitek a fennhangon történő intelligens "beszélgetést"...
A végén Teca és Zoli is csatlakoztak hozzánk, pár perccel később pedig a rendőrök is. Unott pofával szálltak ki a kocsiból, s fenyegetően néztek ránk - ejnye bejnye - mondták, majd beszálltak a csodajárgányba és elhúztak a búsba... Hangfalak az ablakba - Zoliéknál - Judas Priest max hangerőre, üvölt belőle a jóféle muzsika. 
A rendőrkocsi újra megjelent... Szitkozódtunk, mert mégis mi a francért jön má' megint ide? - a zene közben bömböl tovább, ezt halkan megjegyezném... - Rendőrbácsi morcos fejjel kiszáll:
- Hol hallgatják a zenét?
- Itt -kórusban a jónép...
Rendőrbácsi nagyon ideges...
- Többet ne kelljen kijönnünk, több bejelentés is érkezett, hogy hangosak!
Micsodaaa?! Miii? HANGOSAK?! Ugyan már... Nem hiszem el, hogy ilyen puhányak az emberek... Fél 2kor hajnalban ki ne szeretne Judas Priest-re ébredni? 

Zsernyákok ismét el.

Ülünk, borozunk tovább, a zenét lehalkítottuk - s itt eszembe jut egy Supernem szám: Halkan, itt mások alszanak - majd megint előkerülnek ezek a nyomorultak... 

- Na most meg mi van már megint?! Zene nincs, egy hangos szót nem szóltunk - mondta Zoli, és VALÓBAN így volt!
- Csak ellenőrizni jöttünk... - mondta a kis kerekfejű fakabát.

Többet az nap már nem jöttek... Elbulizgattunk este még Tecával, Gyurival és Zolival a lakókocsiban, iszogattunk, majd fél3kor elindultunk haza. 
Milyen szép lett ez a péntek, pedig én csak pihenni akartam...

A bejegyzés trackback címe:

https://carpediem-madame.blog.hu/api/trackback/id/tr734762348

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása