Ma megkérdezték tőlem, hogy nem rossz e kiadni magamat a blogban...

Tulajdonképpen nem. Akik ismernek, és kicsit is érdekli, milyenek a szürke hétköznapjaim, azok olvasnak, írnak, vagy felhívnak. Aki ismeretlenül állít be, az pedig nem tudja, hogy ki áll Emm Taylor mögött. 

Tegnap átugrott hozzánk Máté és Klaudia, (anyu munkatársa és a barátnője, a család barátai) estig a teraszon ültünk és beszélgettünk, persze néha-néha eltűntem, de jó volt a hangulat. A fejfájástól alig tudtam este aludni, ráadásul ma reggel anyu fél 8kor keltett, ami több, mint kínzás velem szemben, ha aludhatnék, főleg egy ilyen félig-alvós éjjel után. Kómásan kiballagtam a közértbe cigit és innivalót venni, otthon reggeli, filmnézés (Elrabolva). 
Délután ebédet főztem, megebédeltünk, majd a fiúk leléptek autót fényezni, Anyu aludni, mi Klaudiával pedig megnéztük a Breaking Dawn első részét. Bebújtunk az ágyba az elsötétített szobában, és ámuldoztunk a véget nem érő szerelmi történeten. Mindeközben lepörgött lelki szemeim előtt az összes kapcsolatom, és az, hogy sosem éreztem még úgy senki iránt, hogy a kezemet adjam neki. Tudom, hogy fiatal vagyok, de azt is, hogy az idő véges. Bár a szerelem egy tingli-tangli dolog, ha az embernek komoly tervei vannak egy más területen, de fontos a kiegyensúlyozott élethez. Most még sem akarom. Legalábbis az egyik részem... Mintha az elveszített ikertestvérem bennem élne, és irányítana az élet egyes területein... Döntésképtelenség, ahol még a feldobott ötforintos sem használ. Az egyik részem görcsösen kapaszkodik a szerelembe, míg a másik egy viszonylag szabad szellemű lélek és mindenre vágyik, csak a szerelemre nem. Remélem nem csak én vagyok ennyire lelki roggyant, nem bírnám elviselni, ha csak én lennék ilyen ambivalens a földön. 

A bejegyzés trackback címe:

https://carpediem-madame.blog.hu/api/trackback/id/tr394731988

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása