Szóval ismét itt vagyok, de hogy miért van ekkora mizéria akörül, ha nem írok egy napig, egy hétig, stb., azt én már tényleg nem értem. Nincs milliós nézettségem, talán még a 10 főt sem haladja meg a blogolvasóim száma, de ha már nyaggattok egy páran, akkor tessék, itt a legújabb poszt, közkívánatra!


Izomlázam van, fáradt vagyok és magam mögött tudhatom azt a csúnya másnaposságot is, amivel reggel óta küszködtem. Nem volt kérdéses tegnap, hogy bátyámmal ünnepelem a 18.születésnapját, ezért fogtam a cuccom, átugrottam húgomhoz, akivel a szokásos tempóban készültünk el. Ez azért fontos, mert tudni kell rólunk, hogy ilyenkor a tér-idő kontinuum valamilyen rejtélyes oknál fogva megszűnik. (megjegyzés: ha azt mondjuk, 30 perc múlva készen állunk az indulásra, dobjál még rá vagy másfél órát!)Gondoltam 2-re lent leszünk bátyámnál, de a már említett készülődés mérce miatt az érkezésünk csúszott délután 4-re. Úgy gondolom ezért nem okolhat minket senki. Elég jó kifogásunk van a késésre: NŐK VAGYUNK. Így, nagybetűkkel... Szó mi szó, odaértünk, ledobtuk a táskánkat, levettük a ruháinkat, és a már rajtunk lévő fürdőruhában beugrottunk a jakuzziba. Ha már lúd, legyen kövér alapon neki álltunk/ültünk inni.. Elfogyott pár sör, egy feles fütyülős, egy kis hubi, majd a sok táncolás és pancsolás után bátyám kitalálta, hogy ugorjak fel a derekára összekulcsolt lábakkal, engedjem el a kezemmel, dőljek hátra és Ő majd bepörget. Hál'Istennek erősek a lábaim, mert vagy 120km/h-val pörögtem a bátyám tengelye körül, és ha akkor elengedem őt, nagy valószínűséggel pont a fának csapódom enyhén illuminált állapotban, és a fene sem tudja, hogyan kapartak volna le a fa törzséről...(vagy a földről) Próbáltam magam vízszintesen tartani, aminek a hivatalos támogatója a hasizmom volt. Ahogy leszálltam róla, éreztem, hogy hálátlan a comb és a hasizmom, azóta fáj... 

Kis idővel később, amikor már nem hogy másokat nem ismertünk meg, magunkról sem tudtunk sok mindent, felmentünk a Pandába. Indítottunk egy korsó sörrel, aztán jött a sok pálinka, plusz még az az egy fütyülős, amit bátyám elhozott... Én pedig ittam és ittam, mert eltökélten be akartam rúgni. Eljött az arab sejkem is, aki akkor is támogatott, amikor már papucs nélkül dőltem előre, hogy a legbiztonságosabb pózban "feküdjek magamon" ... 

Paramedic megint jó kedvében volt, és egy szívószállal baszakodott. Hogy a baszakodás alatt mit is értek? Nancy hajába rakta, ahol úgy eltűnt, hogy észrevehetetlen volt... Na ja, a későbbiekben már azért nem láttuk, hogy benne van, mert kiesett, de ezt már nem tudtuk felfogni. Az az *5 perc káromkodás* alkohol ismét kitett magáért... Nem szabadna nekem a Pandába járnom... Itt a nyár vége, többet nem kell mennem... No, nem mintha eddig erőszak lett volna, de ahhoz képest, hogy nyár elején mennyire beleszerettem ebbe a helybe a színek, az emberek, az árak és a hangulat miatt, most minden, amit szerettem, az elveszett és pont ettől lett olyan taszító. A nyár sok titkot, szerelmet, csalódást rejt, amit a Panda folyton felidéz, és elhiteti velem, hogy nem állok készen egy kapcsolatra... Nagy elánnal nekikezdek, aztán szépen lassan rájövök, hogy nekem idő kell...
Idő kell, hogy felnőjek, és hogy bele merjek kezdeni egy kapcsolatba. Hitegetni senkit nem akarok... Hát ez van... Elcseszett egy nőszemély vagyok

Megjegyzések: Paramedic, azért az ominózus kijelentésedért, amit a fülembe suttogtál... Na, azért egyszer még csúnyán el lesz porolva a segged. 
A pulcsimat ott felejtettem, ami igazából kicsit szakadt, ütött kopott, de a kedvencem, mert az apámtól kaptam. Az egyetlen ruhadarab, amit úgy adott oda, hogy tessék, ezt megláttam és te jutottál eszembe... Kényelmes, és ha nem lesz meg, abba lelkileg belerokkanok... Pedig csak egy ütött-kopott pulcsiról van szó... 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://carpediem-madame.blog.hu/api/trackback/id/tr594738282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása