Sokszor eltűnődtem rajta, mit csinálhat az ember szívvel lélekkel... Gyakorlatilag bármit, amit elhatároz. Legyen szó táncról, zenélésről, tanulásról, szerelemről és a többi. 

Rossz érzéssel töltenek el dolgok, pedig 2-3 perce, amíg a hawaii pizzán nyammogtam, egész boldog voltam. Ma csak 5 órám volt, ami ezalatt a 4 év alatt nem volt elmondható egészen eddig. Első hét a suliból, de már megy a szalagavatós tánc betanulása. Charleston... Sosem gondoltam volna, hogy ennyire nehéz. Az alapok már meg vannak, már csak a cifrázás vár ránk. Táncpróba közben kilógtam egy-két percre, Erickel találkoztam, visszaszolgáltatta rég elfelejtett pulcsimat. Ha nem lenne minden egyes szálba beleivódva az illata, akkor most nem lennék szomorú.. Vagy magányos... Vagy tudom is én, mi ez a rohasztó érzés... 

Nem tudom már megint, mihez kezdhetnék magammal... Inkább elmegyek fürdeni, aztán elteszem magam holnapra... Aludni fogok szívvel, lélekkel, ezt megígérhetem! 

A bejegyzés trackback címe:

https://carpediem-madame.blog.hu/api/trackback/id/tr664759906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása